Gino Rossi liczy na poprawę marży, ponieważ dla kolekcji jesień-zima 2015 marża wyjściowa (tzw. intake, czyli przed rabatami) była w tym roku wyższa niż w ub.r., poinformował prezes Tomasz Malicki.

"Jesteśmy dobrze przygotowani do sezonu i jeżeli tylko nie będzie anomalii pogodowych powinniśmy osiągnąć założone cele, bo już pierwsze tygodnie sprzedaży kolekcji jesień-zima 2015 pokazały, że klienci dobrze ją przyjęli" - powiedział Malicki, cytowany w komunikacie spółki.

Wczoraj spółka poinformowała, że przychody ze sprzedaży wyniosły 23,9 mln zł we wrześniu br. i były wyższe o 5% niż rok wcześniej. Po dziewięciu miesiącach tego roku sprzedaż grupy wzrosła o 7% r/r do 189,8 mln zł.

"Liczymy na poprawę marży, ponieważ dla kolekcji jesień-zima 2015 marża wyjściowa (tzw. intake, czyli przed rabatami) dla Gino Rossi i Simple CP była w tym roku wyższa niż w zeszłym roku i powinna mieć pozytywne przełożenie na poziom generowanej efektywnej marży brutto na sprzedaży i Ebitda" - powiedział Malicki.

Szacunkowa marża brutto ze sprzedaży w III kw. tego roku w Gino Rossi wyniosła 38,5% wobec 39,5% w rok wcześniej. W Simple CP szacunkowa marża brutto ze sprzedaży w III kw. tego roku wyniosła 54,9% wobec 56,1% rok wcześniej, podała też spółka.

Reklama

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.