"Partnerstwo z MGM i praca przy jednym z największych filmów bokserskich wszechczasów jest olbrzymim osiągnięciem dla naszej firmy, które jednocześnie znacząco podnosi atrakcyjność i potencjał marketingowy naszego produktu. Jesteśmy przekonani, że film 'Creed' i gra 'Real Boxing 2' to doskonałe połączenie" - powiedział Kościelny, cytowany w komunikacie.

"Ogromny sukces gry 'Real Boxing' sprawił, że Vivid Games stał się dla MGM idealnym partnerem do stworzenia oficjalnej gry mobilnej filmu 'Creed'. Jesteśmy zachwyceni możliwością współpracy z Vivid Games tworząc produkt łączący dwie niezwykle ekscytujące marki z myślą o największych fanach gier mobilnych" - dodała MGM VP Global Licensing, Consumer Products & Interactive Tricia Samuels, cytowana w komunikacie.

W "Real Boxing 2 Creed" gracz wcieli się w rolę Adonisa Johnsona, głównego bohatera filmu, którego trenować będzie legendarny Rocky Balboa. Gracz będzie pokonywał kolejne etapy kariery w trybie single i multiplayer.

Kolejne aktualizacje gry wprowadzą klasyczne pojedynki z kultowej serii filmów "Rocky", pozwalając graczom walczyć jako Rocky w legendarnych starciach przeciwko Apollo Creedowi, Clubberowi Langowi, czy Ivanowi Drago.

Mobilna gra free-to-play od Vivid Games ukaże się w Apple App Store i Google Play Store przed premierą filmu w listopadzie br. Partnerstwo zaaranżował oraz wspiera Funtactix, jedyny niezależny wydawca skupiony w szczególności na budowaniu mobilnych gier free-to-play dla najważniejszych filmów kasowych, podano również.

Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Jest jednym z najnowocześniejszych, niezależnych studiów deweloperskich w Europie. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". W czerwcu 2012 r. Vivid Games zadebiutował na rynku NewConnect