Od początku roku przychody grupy 954,5 mln zł (wzrost o 9,5% wobec ubiegłorocznych danych pro forma.

Spółka podała, że frekwencja w Grupie Hotelowej Orbis w tym okresie wyniosła 82,0% wobec 75,5% rok wcześniej pro forma. 

Średnia cena za pokój (ARR) bez podatku VAT wyniosła 218,4 zł w III kw. 2015 r. i była niższa o 2,3% r/r wobec danych pro forma.

Orbis podał także, że przychód na jeden dostępny pokój (RevPAR) wyniósł 179 zł (wzrost o 11% r/r wobec danych pro forma).

Hotele grupy Orbis działają pod markami należącymi do Accor: Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis budget i ibis Styles, a także pod polską marką Orbis Hotels, oferując usługi w standardach od pięciu do jednej gwiazdki. W 2014 r. spółka odnotowała 708 mln zł skonsolidowanych przychodów.