"W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-październik 2015 roku wyniosła około 394,1 mln zł i była wyższa o około 17% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" – czytamy w komunikacie.

Spółka podał również, że przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 22,9 mln zł i były wyższe r/r o około 20,5 proc.. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-październik 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 217,6 mln zł i była wyższa o około 20,3% r/r.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 13,2 mln zł i były wyższe r/r o około 13,4%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-październik 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 141,0 mln zł i była wyższa o około 13,4% r/r, czytamy w komunikacie.

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. W 2014 r. spółka miała 443,39 mln zł przychodów.

Reklama