W okresie styczeń-październik 2015 wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła 100,76 mln zł i była wyższa r/r o 28,1%.

Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa w październiku wyniosła 6,37 mln zł i była wyższa r/r o 30%. W okresie styczeń-październik 2015 szacunkowa marża wyniosła 54,7 mln zł i była wyższa r/r o 31,9%.

Sprzedaż detaliczna w październiku wyniosła 10,81 mln zł, co oznacza wzrost 29,2% r/r. Narastająco od początku roku było to 96,6 mln zł, co oznacza wzrost o 30,9% r/r.

Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w październiku 6,3 mln zł i była wyższa o 28,6% r/r. Narastająco w okresie styczeń-październik wzrosła o 34% r/r do 53,05 mln zł.

Reklama

Sprzedaż hurtowa wyniosła 0,19 mln zł w październiku. Narastająco sprzedaż w tym kanale spadła o 11,4% r/r do 4,6 mln zł.

Marża hurtowa (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w październiku 0,07 mln zł wobec 0 zł rok wcześniej. Narastająco w okresie 10 miesięcy br. spadła o 12% r/r do 1,69 mln zł.

Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.