"Wzrosty to nie tylko efekt rozwoju sieci handlowej, ale też popularności naszej marki i bardzo dobrego odbioru aktualnych kolekcji" - powiedział prezes CDRL Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.

Przychody ze sprzedaży towarów w kanale e-commerce w Polsce wyniosły w październiku 1,08 mln zł, co oznacza wzrost o 131 proc. r/r. Od stycznia do października sprzedaż w tym kanale wyniosła 5,90 mln zł i była o 27 proc. wyższa niż przed rokiem.

"Uruchomienie nowej wersji sklepu internetowego dało nam więcej możliwości, które coraz lepiej wykorzystujemy" - skomentował wiceprezes Tomasz Przybyła.

Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo, powstają w Polsce.

Reklama

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.