Polska odsłona ma ruszyć w pierwszej połowie 2016 roku - podaje portal presseportal.de. – Cieszymy się z możliwość poprowadzenia Business Insidera w Polsce, który jest odpowiedzią  na potrzeby młodych liderów z branży w nowej formie cyfrowego gospodarczego dziennikarstwa - mówi Aleksander Kutela, CEO Grupy Onet.

Szczegółowa koncepcja Business Insidera ma dopiero zostać opracowana. Porozumienie w sprawie podpisania umowy licencyjnej zostało osiągnięte tuż po tym, jak Axel Springer (właściciel Grupy Onet) dokonał nabycia większościowego pakietu akcji Business Insidera.

Business Insider to największy biznesowy portal informacyjny w USA i jedna z najszybciej rozwijających się marek medialnych na świecie. Został założony w 2007 roku. Od tamtego czasu powstało kilka zagranicznych edycji portalu, niemiecka zostanie wprowadzona na rynek w połowie listopada.

>>> Czytaj też: Liczy się hejt i hajs. Zobacz, kim są internetowi bohaterowie naszych dzieci