"W nadchodzącym roku planujemy ugruntować naszą pozycję lidera na rynku krajowym oraz zwiększyć rozpoznawalność na rynkach zachodnich. Zamierzamy rozwijać sprzedaż e-commerce. Na dzień dzisiejszy jesteśmy obecni w Rosji, Białorusi i na Ukrainie. Właśnie uruchomiliśmy sprzedaż e-commerce na Niemcy i Skandynawię, liczymy, że i tutaj sprzedaż internetowa miło nas zaskoczy. Oczywiście myślimy i o kolejnych krajach, ale najpierw musimy dobrze się do tego przygotować, chociażby poprzez stworzenie odpowiedniej oferty" - powiedział ISBhandel Wittchen.

Spółka planuje także rozwój placówek flagowych, obecnie spółka posiada ich 65, w tym roku otworzy kolejne dwie, a w każdym następnym zakłada około 4-5 otwarć.

"Do roku 2020 planujemy posiadać 90 placówek flagowych, zakładamy również docelowo uruchomić po 2-3 sklepy na każdym rynku poza granicami kraju" - poinformował ISBhandel prezes Wittchen.

Wittchen jest wiodącym na polskim rynku sprzedawcą luksusowych dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż luksusowego obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. W 2014 r. Wittchen odnotował 27,7 mln zł skonsolidowanego zysku netto przy 130,5 mln zł przychodów.

Reklama