Zysk operacyjny wyniósł 15,76 mln zł wobec 9,46 mln zł zysku rok wcześniej. Wynik EBITDA wyniósł 16,3 mln zł i był o ok. 65% lepszy niż przed rokiem.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 23,68 mln zł w I poł. 2015/2016 wobec 14,28 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I poł. 2015/2016 wyniósł 12,62 mln zł wobec 7,44 mln zł zysku rok wcześniej.

"Ostatnie miesiące to okres bardzo intensywnej pracy całego naszego zespołu. Dokładnie analizowaliśmy m.in. potrzeby naszych klientów i to, jak wykorzystują nasze rozwiązanie. Dzięki temu obecnie zwiększamy naszą bazę abonencką szybciej niż kiedykolwiek, co bezpośrednio przekłada się na wyniki finansowe" - powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.

LiveChat Software oferuje swoje rozwiązanie w modelu SaaS (Software as a Service - oprogramowanie jako usługa) i dzięki temu jest firmą globalną. Najważniejszy dla niej rynek to USA, w Polsce generuje tylko kilka procent sprzedaży. Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Macy's, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a także kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks). Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.