Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Vistula Group wyniosły ok. 41,3 mln zł w listopadzie i były wyższe o około 22,2% r/r, podała spółka.

"W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-listopad 2015 roku wyniosła około 435,5 mln zł i była wyższa o około 17,5% r/r" - czytamy w komunikacie.

Spółka poinformowała także, że przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 24,6 mln zł i były wyższe o około 28,5% r/r. Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-listopad 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 242,4 mln zł i była wyższa o około 21,2% r/r.

"Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 13,4 mln zł i były wyższe r/r o około 16,1%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-listopad 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 154,3 mln zł i była wyższa r/r o około 13,6%" - podano także w komunikacie.

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. W 2014 r. spółka miała 443,39 mln zł przychodów.

Reklama