Strata operacyjna wyniosła 52,98 mln zł wobec 3,81 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 17,31 mln zł w III kw. 2015 r. wobec 54,71 mln zł rok wcześniej.

W okresie I-III kw. 2015 r. spółka miała 57,56 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 11,25 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 118,26 mln zł w porównaniu z 174,21 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym strata netto w okresie I-III kw. 2015 r. wyniosła 9,19 mln zł wobec 4,49 mln zł zysku rok wcześniej.

Kerdos Group to spółka holdingowa, skupiona na sprzedaży detalicznej i hurtowej artykułów kosmetycznych i higienicznych poprzez sieć drogerii, w tym za granicą. Jest operatorem sieci Dayli w Polsce oraz Meng w Luksemburgu.