"Mamy już dwa lokale otwarte w Warszawie - w biurowcu Royal Wilanów i na ul. Świętokrzyskiej. Do lata oczekujemy dwóch kolejnych otwarć w centrum stolicy. Na jesieni powinny pojawić się kolejne lokale. Jednocześnie wkrótce będziemy wychodzić poza Warszawę, najpierw będzie to najprawdopodobniej Łódź, gdzie możliwe są nawet 3 lokale naszej marki.

Kolejnych lokalizacji będziemy szukać w innych dużych miastach oraz obszarach atrakcyjnych turystycznie. Sądzę, że sieć może wzrosnąć do 9-10 punktów w rok" - powiedział ISBnews Motz. 

Jako potencjalne lokalizacje dla nowych punktów sieci wskazał ulice high street (np. Nowy Świat w Warszawie), a także centra handlowe, biurowce lub dworce (gdzie mogą pojawić się punkty w formule "take away").

"Nasz kontrakt obejmuje stworzenie sieci franszyzowej 44 punktów pod marką Dunkin' Donuts w ciągu 7 lat. Jesteśmy wyłącznym franczyzobiorcą. Nie ma w umowie wpisanej subfranszyzy. Widzimy już jednak znacznie większy potencjał rynkowy niż wspomniane 44 punkty" - stwierdził CEO Varsovia Food Company.

Nie wykluczył on, że spółka rozważy również rozwój franszyzy Dunkin' Donuts w krajach regionu Środkowej Europy.

Dunkin' Donuts z siedzibą w Canton, w stanie Massachusetts jest częścią Dunkin' Brands Group, Inc. Marka posiada ponad 11 300 kawiarni w 37 krajach na całym świecie. Ponad 180 z tych lokalizacji  znajduje się w Europie (w Austrii, Bułgarii, Danii, Niemczech, Luksemburgu, Hiszpanii, Szwecji oraz Wielkiej Brytanii).