"Moja firma buduje obecnie dwa aktywa - miesięcznik 'Film' i magazyn 'Machina' - marki tradycyjne zamieniamy całkowicie na cyfrowe, które będą miały studia w Los Angeles i Nowym Jorku i europejską redakcję w Warszawie. Nie mamy kompleksów, by wejść na rynek międzynarodowy i robić te media w języku angielskim. 'Machina' to jest benchmark magazynu 'Vice', który dziś jest wyceniany na 2,5 mld USD. Natomiast 'Film' - nie ma obecnie światowej witryny filmowej. To bardzo ciekawe aktywo, najstarszy magazyn filmowy wydawany na świecie, ogromne archiwa, świetny kontent, który możemy zaserwować na świecie" - powiedział Lisiecki w rozmowie z investors.tv.

"Działamy dziś na świecie, budujemy redakcje w Stanach Zjednoczonych, nie mamy kompleksów, żeby sięgnąć po tamten rynek i ogromne przychody" - dodał.

PMPG Polskie Media jest grupą kapitałową funkcjonującą w szeroko pojętym obszarze mediów i komunikacji marketingowej. Jest m.in. wydawcą tygodników "Wprost" i "Do Rzeczy" oraz miesięcznika "Historia do Rzeczy", a także serwisów internetowych. Spółka debiutowała na GPW w 2006 r.