"W opinii zarządu, kolekcja zimowa Monnari utrzymała wysokie tempo sprzedaży, mimo okresu poświątecznego, z uwagi na lepsze zatowarowanie salonów niż w okresie porównywalnym oraz utrzymujący się popyt na dobra konsumpcyjne, co potwierdzają wskaźniki bieżących i przyszłych nastrojów konsumenckich odnotowanych przez GUS w pierwszym miesiącu roku" - czytamy w komunikacie.

Podobnie jak w roku ubiegłym, planowane jest zwiększenie powierzchni handlowej o co najmniej 3-4 tys. m2, poprzez otwarcia nowych salonów oraz powiększanie powierzchni dotychczasowych punktów sprzedaży. Spółka będzie rozwijać także sprzedaż poprzez nowoczesne internetowe formy dotarcia do klienta, podano również.

Powierzchnia handlowa grupy na koniec stycznia br. wyniosła 27 tys. m2 wobec 21,2 tys. m2 na koniec stycznia 2015 r.  Na koniec ub. miesiąca grupa Monnari posiadała 148 salonów (na początku roku został zamknięty 1 salon) wobec 129 salonów rok wcześniej.  

Monnari Trade to spółka odzieżowa istniejąca od 2000 r. Na GPW jest notowana od 2006 r. Przychody ze sprzedaży sięgnęły 175,19 mln zł w 2014 r.