Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży zrealizowanych przez grupę Redan w styczniu 2016 r. wyniosła 38 mln zł i była o 11 proc. wyższa w skali roku. Powierzchnia całej sieci sprzedaży grupy na koniec stycznia wyniosła 120,7 tys. m2, co oznacza wzrost o 11 proc. r/r.



"W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w styczniu 2016 r. wyniósł 22 mln zł co oznacza wzrost o 17% r/r. Na rynku modowym sprzedaż towarów w styczniu 2015 r. wyniosła 16 mln zł i była wyższa o 3% r/r." - czytamy w komunikacie.

Sieć Textilmarket na koniec stycznia składała się z 356 sklepów własnych o łącznej powierzchni 78,8 tys. m2 (wzrost o 17% r/r).

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 41,9 tys. m2, tj. była wyższa o 2% r/r.

Reklama

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz – od 2011 r. – Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie.