"Sukces usługi kurierskiej InPost potwierdzają dane dotyczące wolumenu obsługiwanych przez nas przesyłek zarówno na przestrzeni kilku miesięcy od wdrożenia rozwiązania, jak i w gorącym okresie przedświątecznych zakupów. Zamierzamy kontynuować naszą dotychczasową strategię rozwoju spółki i zgodnie z przyjętymi założeniami chcemy osiągnąć 7% udziału w polskim rynku kurierskim do końca 2017 roku" - powiedział prezes Sebastian Anioł, cytowany w komunikacie.

Jak wynika z badania konsumenckiego przeprowadzonego przez InPost, aż 93 proc. użytkowników nowej usługi kurierskiej ocenia ją dobrze lub bardzo dobrze.

"Blisko połowa dostaw została zrealizowana w ostatnich dwóch miesiącach - odpowiednio ponad 1 mln w grudniu 2015 roku i blisko 800 tys. w styczniu 2016 roku" - czytamy w komunikacie.

InPost to spółka z Grupy Integer.pl, notowana na GPW w Warszawie od października 2015 roku.

Reklama

Grupa kapitałowa Integer.pl to druga co do wielkości w Polsce grupa pocztowa, do której należą największa prywatna poczta - Inpost, niezależny operator finansowo-ubezpieczeniowy - Inpost Finanse oraz Paczkomaty Inpost. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2007 roku.