"Pharmana ustaliła, iż L'Oreal Polska wykorzystuje w serwisie Google, w ramach usługi reklamy AdWords świadczonej przez ten serwis, dla celów promocji marki "Vichy", określenia "Szampon Dermena - Kuracja dla wypadających włosów" lub inne podobne określenia zawierające słowo "Dermena"" - czytamy w komunikacie.

"Emitent oczekuje, iż do dnia 1 marca 2016 roku spółka L'Oreal Polska Sp. z o.o. doręczy oświadczenie zawierające potwierdzenie, że L'Oreal Polska Sp. z o.o. zaniechała korzystania ze słowa 'Dermena' lub jakichkolwiek innych oznaczeń chronionych na rzecz Pharmena S.A. w działalności reklamowej (niezależnie od formy tej działalności) i nie będzie podejmować takich działań w przyszłości" - napisała spółka.

W przypadku braku ugodowego rozwiązania zaistniałej sytuacji, Pharmana skorzysta ze wszystkich przysługujących jej środków ochrony prawnej, podano także.

Czytaj też: Pharmena chce być rentowna na poziomie netto grupy w 2016 r.

Reklama

Pharmena to spółka biotechnologiczna, której głównym obszarem działalności jest opracowywanie i komercjalizacja innowacyjnych produktów powstałych na bazie opatentowanej fizjologicznej i naturalnej substancji czynnej 1-MNA. Jest notowana na New Connect od 2008 r.