"Baza klientów LiveChat Software wzrosła w lutym o 331 firmy. Oznacza to, że według stanu na 1 marca z jej rozwiązania korzystało 14 076 klientów. W ostatnim czasie do grupy klientów spółki dołączył m.in. GoDaddy, firma hostingowa zarządzająca ponad 61 mln domen" - czytamy w komunikacie.

Przed rokiem rozwiązanie LiveChat wykorzystywało 9 899 klientów, co oznacza, że ich liczba wzrosła o ok. 42% w ciągu dwunastu miesięcy. Liczba klientów bezpośrednio przekłada się na dynamiczny wzrost wyników spółki. W trakcie trzech kwartałów 2015/16 roku finansowego (rozpoczętego 1 kwietnia) zysk netto LiveChat Software wzrósł o 54,6% do 19,96 mln zł, a przychody o 66,3% do 37,43 mln zł.

Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki, jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Ryanair, Macy's, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks).

>>> Czytaj też: LiveChat Software poprawia wyniki. Zysk netto wzrósł do 19,96 mln zł w I-III kw. 2015/2016 r.

Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Rynek takich rozwiązań rośnie bardzo szybko, bo ich zastosowanie przekłada się bezpośrednio na transakcje zawierane przez internet, oraz poprawę satysfakcji klientów, jak podkreśla spółka.

LiveChat Software to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego.

LiveChat Software ma ponad 14 tys. klientów z ponad 140 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Świadczy usługi dla klientów takich jak m.in. Orange, Adobe, Samsung, Tele2, NetApp, Kaspersky Lab, Macy's, Ryanair, Pizza Hut, PBS, czy Air Asia. Jest też jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat.