Bannery reklamowe z Napoleonem, pojawiły się na stronie internetowej Carrefour. Już wiadomo, że to właśnie ta francuska sieć handlowa stoi za akcją marketingową. Strona cozamierzanapoleon.pl została przekierowana na nowy adres: biuronapoleona.carrefour.pl.

„Ja wódz, ja reformator, przybyłem do Carrefour, by strzec jakości, walczyć o wyższość niższych cen i dzielić się moją zdolnością planowania. Możecie odetchnąć – Cesarz czuwa. Toujours” – to tylko jeden ze sloganów, które możemy przeczytać na stronie. W serwisie zamieszczono też nowe filmiki reklamowe z postacią Napoleona – tym razem kręcone już wewnątrz sklepów Carrefour.

To największa kampania marketingowa Carrefoura w Polsce. Jak informuje koncern, jej celem jest przedstawienie pozytywnych zmian wprowadzonych w firmie w ostatnim czasie. „Od 8 marca kampania przechodzi w swoją drugą, właściwą fazę pod hasłem „Bonjour w Carrefour”, podczas której Napoleon jako Strażnik Jakości opowie o zmianach, jakie nastąpiły w sklepach” – informuje biuro prasowe sieci handlowej. Spółka podkreśla, że w 2015 roku zmodernizowanych zostało 15 hipermarketów, 50 supermarketów, 9 centrów handlowych i 3 koncepty sklepów franczyzowych.

Kampania "Co zamierza Napoleon" została przygotowana przez firmy Saatchi & Saatchi/Interactive Solutions, K2 Media i Arena Media. Akcji przyglądał się już wcześniej Michał Barczyk z Silesiasem.pl. Według informacji serwisu, pierwsze spoty reklamowe były kręcone w Pałacu w Nieborowie pod Łowiczem. Rolę Napoleona w spotach reklamowych gra Jacek Braciak – polski aktor filmowy i teatralny.

Reklama

"Napoleon to postać silnie zakorzeniona w świadomości Polaków. Cesarz, jako jedyny obcokrajowiec, ma nawet swoje własne miejsce w hymnie narodowym. Skojarzenia z tą postacią są pozytywne, a jego związek z Francją czyni go naturalnym bohaterem dla kampanii Carrefour. Dzięki udziałowi niezrównanego Jacka Braciaka udało nam się dopasować postać cesarza do wymagań współczesnego konsumenta – mówi Marcin Olech, dyrektor marketingu w Carrefour Polska.

Tuż przed świętami Bożego Narodzenia Carrefour uruchomił w Polsce swój sklep internetowy eCarrefour.pl. W ofercie e-sklepu znajduje się około 800 produktów, m.in. sprzęt RTV i AGD, komputery i akcesoria, telefony oraz sprzęt fotograficzny i optyczny. Czas oczekiwania na zakupy wynosi do 48 godzin od daty złożenia zamówienia, a koszt wysyłki kurierskiej - niezależnie od jej gabarytów – 9,99 zł.

Pod szyldem sieci Carrefour Polska działa obecnie ponad 750 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. W ofercie sieci znajduje się 50 tys. produktów. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. mkw. GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.

Poniżej jeden z nowych spotów reklamowych Carrefoura: