Branża ubezpieczeniowa cały czas szuka nowych sposobów dotarcia do klientów. Dwa lata temu ciekawe rozwiązanie zaproponowała krakowska firma VSoft. Chodziło o automaty (polisomaty) sprzedające OC komunikacyjne.

We współpracy z Uniqa TU firma ustanowiła w sierpniu 2013 roku czternaście takich urządzeń na warszawskich i krakowskich stacjach benzynowych Orlenu. "Stały do końca roku, a potem zniknęły i zapadła cisza. Do dziś" – czytamy w artykule.

Ponownie wychodzimy z automatami na rynek. Ostatnie dwa lata spędziliśmy na ich udoskonalaniu i rozszerzaniu oferty - mówi Jacek Dymczak, dyrektor rozwoju obszaru ubezpieczeń w firmie VSoft.

Czytaj więcej w "Pulsie Biznesu"

Reklama

>>> Polecamy: Podatek Religi powraca w nowej odsłonie. OC wzrośnie o kilkanaście procent