"Celujemy w przejście na główny rynek na przełomie roku. Obecnie koncentrujemy swoje działania na rozwoju naszej platformy technologicznej i silnika pamięci asocjacyjnej. Duży focus kładziemy na zaoferowanie naszego rozwiązania dużym partnerom pod ich marką (np. platformom e-commerce) i zbudowanie kanału sprzedaży w modelu SaaS" - powiedział Okniński podczas debiutu spółki na NewConnect.

Zapowiedział ponadto wejście na kolejne 6 rynków, w tym Skandynawii, tylko dzięki sfinalizowaniu jednej umowy nad którą spółka obecnie pracuje. Łącznie w tym roku Unified Factory celuje w wejście na 11 nowych rynków.

"Mamy też przyczółek w Chinach, myślimy również o wejściu do Australii poprzez naszych partnerów biznesowych" - zapowiedział prezes Unified Factory.

Według jego słów, kanał sprzedaży w modelu SaaS ma zostać uruchomiony w III kw. bieżącego roku.

"Rozwijamy się w obszarze obsługi klienta, ponieważ ten segment systematycznie staje się coraz bardziej kluczowym parametrem efektywności firm w skali globalnej" - podsumował prezes.

Unified Factory to globalny producent i dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta. W 2015 r. wypracował 34,8 mln zł przychodów.