Zysk operacyjny wyniósł 48,06 mln zł wobec 53,11 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1 851,32 mln zł w 2015 r. wobec 1 720,12 mln zł rok wcześniej.

"Wzrost osiągnięto organicznie, z niewielkim udziałem akwizycji, co potwierdziło wysoką, zdolność Grupy Impel do pozyskiwania nowych kontraktów i umocniło pozycję lidera na polskim rynku usług. Cieszy fakt, iż segment Bezpieczeństwo, który od pięciu lat przeżywa kryzys wynikający z dyktatu najniższej ceny w zamówieniach publicznych i towarzyszącej temu zjawisku wyniszczającej branżę wojny cenowej toczącej się w obliczu rosnących kosztów pracy, zwiększył przychody o 14%, osiągając wartość 550 mln zł" - napisał prezes Grzegorz Dzik w liście do akcjonariuszy.

Zaznaczył, że strategia na kolejne lata wiąże się z rozwojem usług wysoko specjalizowanych. "Zgodnie z obietnica złożoną Państwu w poprzednim liście po zakończeniu roku 2014, w roku 2015 zwiększyliśmy o 60% przychody w zakresie usług dla biznesu /BPO - Business Process Outsourcing/, osiągając przychody 60 mln zł. W roku 2016 i kolejnych będziemy kontynuowali ten kierunek rozwoju. Istotą zmiany będzie również dostarczanie dotychczasowych usług w formie pakietowej dla obsługi nieruchomości - rozwiązań facility management dla średniej wielkości klienta – wpisując się w światowy trend rozwoju outsourcingu. W 2016 roku również powiększymy koncentrację na świadczenie usług dla przemysłu. Tym samym zwiększymy udział usług specjalistycznych, działając w oparciu o rosnący udział informatyzacji i automatyzacji procesów operacyjnych" - stwierdził prezes Impela.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie 2015 r. wyniósł 21,31 mln zł wobec 19,79 mln zł zysku rok wcześniej.

Impel to największa w Polsce grupa firm specjalizujących się w outsourcingu usług dla instytucji i przedsiębiorstw. Spółka jest notowana na GPW od 2003 r.