Zysk operacyjny wyniósł 46,87 mln zł wobec 36,8 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 517,69 mln zł w 2015 r. wobec 443,39 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w 2015 r. wyniósł 13,38 mln zł wobec 22,77 mln zł zysku rok wcześniej.

"W roku bieżącym zamierzamy przekroczyć poziom łącznie 370 salonów wszystkich marek odzieżowych oraz segmentu jubilerskiego. W ramach planów inwestycyjnych na rok 2016 planowane jest uruchomienie 52-54 nowych salonów własnych i franczyzowych o łącznej powierzchni ponad 2800 m2 netto, co zapewni wzrost powierzchni sprzedaży spółki o ponad 10% netto. Łącznie nakłady finansowe w roku 2016 przeznaczone na rozwój sieci detalicznej oraz inwestycje odtworzeniowe w najważniejszych lokalizacjach wyniosą około 12 mln zł" - czytamy w liście prezesa Grzegorza Pilcha do akcjonariuszy.

Dodał, że spółka przygotowuje się również do uruchomienia w 2016 roku projektu franczyzowego w segmencie jubilerskim, który będzie funkcjonował na podobnych zasadach, jak w markach odzieżowych.

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.