"Absolwenci studiów magisterskich i MBA w centrach logistyki e-commerce Amazon otrzymają ogromne możliwości rozwoju, a także autonomię w strategicznym myśleniu i podejmowaniu decyzji, które będą miały znaczący wpływ na naszych klientów i firmę. Jesteśmy dumni, że wśród naszych przyszłych liderów będzie tylu najlepszych absolwentów z Polski" - powiedział wiceprezes Amazon Operations Europe Roy Perticucci, cytowany w komunikacie.

Amazon w swoich centrach logistyki e-commerce we Wrocławiu i Poznaniu rozpoczął proces rekrutacji na 50 stanowisk przewidzianych dla absolwentów studiów licencjackich oraz magisterskich. W ramach elitarnego programu "Pathways", stworzył także w Polsce 10 stanowisk dla najlepszych absolwentów studiów magisterskich, w tym studiów MBA, podał także Amazon.

>>> Polecamy: Jeff Bezos - człowiek, który potrafi sprzedać wszystko. Jak Amazon stał się globalną potęgą

Amazon rozpoczął również proces rekrutacyjny skierowany do absolwentów studiów technologicznych, którzy dołączą do Centrum Rozwoju Technologii w Gdańsku. "W 2016, do zespołu w Gdańsku dołączy ponad 50 najbardziej utalentowanych kandydatów, którzy będą pracować nad najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi Amazon. Ośrodek w Gdańsku skupia swoje działania głównie na rozwijaniu technologii text-to-speech i aplikacji wykorzystywanych przez urządzenia Amazon" - czytamy w komunikacie.

Reklama

Amazon podkreśla, że wszyscy zatrudnieni zarówno w Gdańsku, jak i Poznaniu czy Wrocławiu otrzymają bardzo konkurencyjną pensję i atrakcyjny pakiet benefitów. "Wszystkie stanowiska będą stałe już od pierwszego dnia pracy, z rozbudowanym procesem wdrożenia pracownika oraz licznymi szkoleniami. Absolwenci będą mogli współpracować i uczyć się od najbardziej doświadczonych menadżerów Amazon z całego świata, którzy pomogą im w zdobyciu umiejętności niezbędnych do osiągania sukcesów w amerykańskim koncernie e-commerce" - podsumowano.

Od 2014 r. Amazon zainwestował ponad 2 mld zł w Polsce, tworząc zaplecze biznesowe i prowadząc działalność operacyjną, przypomniała spółka.

>>> Czytaj też: Amazon idzie śladem Ubera. Rewolucjonizuje branżę dostawami „na żądanie”