Unified Factory umacnia pozycję w Czechach, pozyskał globalnego klienta



Warszawa, 13.04.2016 (ISBnews) - Unified Factory zapowiada umacnianie pozycji w krajach, w których zrealizowało wdrożenia w 2015 roku, szczególnie na rynku czeskim, niemieckim oraz irańskim, poinformował prezes Maciej Okniński. Spółka zrealizuje kolejne wdrożenia na rynku czeskim, gdzie klientem będzie jedna z największych firm zajmujących się udzielaniem pożyczek konsumenckich.

"Ekspansja zagraniczna jest filarem strategii naszego rozwoju. Autorskie rozwiązania automatyzujące obsługę klienta w oparciu o pamięć asocjacyjną budzą zainteresowanie w wielu krajach. W tym roku zamierzamy wejść na kolejne rynki, ale jednocześnie umacniać swoją pozycję w krajach, w których zrealizowaliśmy wdrożenia w 2015 roku. Szczególnie chodzi nam o rynek niemiecki, czeski oraz irański" - powiedział Okniński, cytowany w komunikacie.

Łączne obroty nowego klienta spółki wyniosły w zeszłym roku 380 mln euro (wzrost o 19% r/r). Spółka ta działa na kilku rynkach europejskich, jest obecna także w kilku krajach azjatyckich.

"Customer Service Automation to unikalne rozwiązanie w skali światowej, które wywołuje wielkie zainteresowanie czeskich firm, zainteresowanych podniesieniem efektywności obsługi klienta dzięki automatyzacji. Dzięki ubiegłorocznym wdrożeniom, Unified Factory zdobył na tutejszym rynku swoją markę, co otwiera możliwości pozyskiwania dużych klientów. Najnowsze wdrożenia będą realizowane u jednego z czeskich liderów branży pożyczek konsumenckich. Globalny zasięg działania tej firmy daje szansę wejścia z naszą technologią także na nowe rynki europejskie oraz na rynki azjatyckie, ale na tym etapie nie przesądzałbym dokładnie, jakie - będziemy więcej wiedzieć za kilka tygodni"- stwierdził Country Manager Unified Factory w Pradze Sławomir Laskowski, cytowany w komunikacie.

W Czechach spółka ma zamiar promować swoje rozwiązania pod własną marką. Stąd decyzja o utworzeniu pierwszego oddziału zagranicznego Unified Factory w Pradze. "Na jego czele stanie Country Manager Sławomir Laskowski, znający ten rynek od ponad 15 lat, osoba z ogromnym doświadczeniem w prowadzeniu firm i oddziałów takich firm, jak Atento czy mBank na rynku czeskim i słowackim" – czytamy dalej.

Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. W 2015 roku osiągnęła 2,4 mln zysku netto. Od 21 marca akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

(ISBnews)