„W ramach naszej strategii inwestycyjnej, zwiększamy zaangażowanie w innowacyjne spółki o wyraźnym technologicznym DNA i dużym potencjale wzrostu. Obecnie Grupa Netsprint jest wiodącą platformą na rynku reklamy internetowej, zarówno ze względu na zakres świadczonych usług, jak również kompetentną kadrę menadżerską. Wierzymy, że nasze dotychczasowe doświadczenie na rynku online, a także odpowiednie zaangażowanie kapitałowe, wesprą zarząd Netsprinta w realizacji strategii dalszego dynamicznego wzrostu” - komentuje Magdalena Magnuszewska, dyrektor zarządzający w Innova Capital.

„Wierzymy w potencjał technologii coraz bardziej obecnej w otaczającej nas rzeczywistości. Aktualnie rynek marketingu technologicznego jest w fazie bardzo szybkiego rozwoju, a Zarząd Grupy Netsprint udowodnił, że firma jest w pełni gotowa do szerokiej ekspansji. Ciągłe innowacje produktowe, konsekwentne budowanie przychodów i sprawne wyjście na rynki zagraniczne wymagają kapitału i doświadczenia w skalowaniu firm. Dlatego też widzimy olbrzymią wartość w zaangażowaniu Innova Capital na tym etapie rozwoju Grupy Netsprint” – mówi Łukasz Wejchert, założyciel Dirlango.

Grupa Netsprint działa w obszarze reklamy online, kładąc naciska na wykorzystanie kompetencji technologicznych i big data. W skład Grupy wchodzą Netsprint i LeadR – spółki specjalizujące się w dostarczaniu rozwiązań dla rynku reklamy internetowej: reklam w modelu programatycznym, content marketingu, marketingu efektywnościowego skierowanego do eCommerce oraz e-mail marketingu – czytamy w informacji prasowej. Kluczową rolę dla grupy odgrywa też mobile, z którego już teraz spółka czerpie ponad 46% przychodów reklamowych. Grupa rozważa kolejne przejęcia oraz wprowadzanie nowych usług na rynek.

Reklama