"W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w kwietniu 2016 r. wyniósł 30 mln zł co oznacza wzrost o 15% r/r. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 101 mln zł i była 16% wyższa r/r" - czytamy w komunikacie.

"Na rynku modowym sprzedaż towarów w kwietniu 2016 r. wyniosła 20 mln zł i była niższa o 6% niż w kwietniu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 73 mln zł i była 2% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku" - podano także.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec kwietnia wyniosła 122,9 tys. m2, co oznacza wzrost o 12% r/r. Sieć Textilmarket na koniec kwietnia składała się z 361 sklepów własnych o łącznej powierzchni 81,1 tys. m2, która była o 17% wyższa r/r. Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 41,8 tys. m2, i była o 2% wyższa r/r.

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie.

(ISBnews)