Monnari Trade podtrzymuje plany rozwoju na ten rok, co oznacza zwiększenie powierzchni sprzedaży o kolejne 3-4 tys. m2, poinformowała spółka.




"Plan na 2016 r.

* Obrona marży brutto na sprzedaży - poszukiwanie nowych dostawców usług oraz renegocjacje cen u dotychczasowych;

* Rozbudowa sieci salonów firmowych w najlepszych lokalizacjach w Polsce, w całym roku 2016 łączny przyrost powierzchni o 3-4 tys. m2 nowe otwarcia oraz powiększenie salonów (powyżej 200 m2 do 300 m2) w CH, gdzie kończą się umowy (19)" - czytamy w prezentacji wynikowej.

Spółka zapowiada również poszukiwanie możliwości inwestycyjnych na rynku, akcje marketingowe, cotygodniowe akcje promocyjne oraz promocję marki Monnari poprzez cross promocje z markami Mary Kay, Monolith, Schogotten oraz Bankiem Pekao i Sygma Bankiem.

Powierzchnia handlowa na koniec kwietnia wyniosła 26,9 tys. m2 wobec 27 tys. m2 miesiąc wcześniej i 27,2 tys. m2 rok wcześniej.

Grupa Monnari posiada 146 salonów wobec 149 salonów rok wcześniej.

Monnari Trade to spółka odzieżowa istniejąca od 2000 r. Na GPW jest notowana od 2006 r. Przychody ze sprzedaży sięgnęły 213,7 mln zł w 2015 r.

(ISBnews)