OptAd360 założony przez byłych menedżerów Money.pl osiągnął 1 mln zł przychodów



Warszawa, 12.05.2016 (ISBnews) -OptAd360 start-up założony przez byłych menedżerów Money.pl osiągnął 1 mln zł przychodów w br.

OptAd360.com - firma założona przez Jakuba Szczepankowskiego i Jarosława Wisłockiego, związanych przez wiele lat z Money.pl, a ostatnio także z Wirtualną Polską, osiągnęła w ciągu czterech pierwszych miesięcy bieżącego roku.pierwszy milion przychodu, podała firma. Start-up jest rentowny od samego początku, a został założony pod koniec 2015 r., podkreślono w komunikacie.

"Dostrzegamy duże zapotrzebowanie na rynku na optymalizację powierzchni reklamowych u e-wydawców i potrzebę ich wsparcia w dążeniu do skuteczniejszej monetyzacji ich serwisów internetowych" - powiedział członek zarządu Jakub Szczepankowski, cytowany w komunikacie.

W ciągu pierwszych czterech miesięcy przychody firmy przekroczyły 1 mln zł, a twórcy start-upu spodziewają się podwojenia tej wartości w ciągu najbliższych dwóch miesięcy. Wśród klientów współpracujących z OptAd360.com znajdują się m.in. Burda International, do której należą portale m.in. National-geographic.pl, Elle.pl, Glamour.pl i Chip.pl, czy wydawnictwo Motor Presse Polska np. Menshealth.pl, Womenshealth.pl, Auto-motor-i-sport.pl, podano także.

"OptAd360 zatrudnia obecnie 7 osób, a w planach jest dalsze powiększanie zespołu. Kolejne 3 osoby dołączą do zespołu już w czerwcu" - czytamy w komunikacie.

OptAd360 współpracuje z e-wydawcami pomagając w osiągnięciu jak największych przychodów z e-reklamy oraz monetyzacji ich stron www, przy wykorzystaniu pełnego spektrum narzędzi reklamowych, w tym przede wszystkim bazujących na innowacyjnych technologiach, takich jak m.in. programmatic buying.

(ISBnews)