Zysk operacyjny wyniósł 1,08 mln zł wobec 0,44 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 4,43 mln zł w I kw. 2016 r. wobec 5,44 mln zł rok wcześniej.

EBITDA wyniosła 1,39 mln zł, co oznacza wzrost o 102,6% r/r.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I kw. 2016 r. wyniósł 0,94 mln zł wobec 0,33 mln zł zysku rok wcześniej.

"Znaczącej poprawie uległy wskaźniki rentowności, głównie dzięki intensyfikacji przychodów pochodzących z wdrożeń technologicznych, których spółka zrealizowała łącznie 32 (m.in. w Polsce, Szwajcarii, Niemczech i Czechach). Przy przychodach skonsolidowanych na poziomie 4,3 mln zł, spółka wypracowała ponad 1 mln zł zysku operacyjnego, co oznacza wzrost rentowności operacyjnej do poziomu 27%" - czytamy w komunikacie.

"Wyniki pierwszego kwartału potwierdzają założenia budżetowe przyjęte na ten rok. Obecnie przychody nie są dla nas priorytetem, głównie skupiamy się na poprawie rentowności. Naszym celem jest wzrost ilości realizowanych wdrożeń, zarówno w Polsce jak i na rynkach zagranicznych oraz rozbudowa portfolio klientów, zwłaszcza z obszaru e-commerce nad czym intensywnie pracujemy" - powiedział prezes Maciej Okniński, cytowany w komunikacie.

Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. W 2015 roku osiągnęła 2,4 mln zysku netto. Od 21 marca akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

(ISBnews)