W I kw. sieć powiększyła się o 3 nowe salony Briju zlokalizowane w Poznaniu, Głogowie, Gliwicach i obecnie ma 33 punkty sprzedaży.

"W segmencie wyrobów jubilerskich konsekwentnie powiększamy sieć sprzedaży oraz budujemy rozpoznawalność marki. Rozwijamy ofertę poprzez wprowadzanie kolejnych kolekcji, nakierowanych na potrzeby Klientów. Dodatkowo podejmujemy działania efektywnościowe zmierzające do wykorzystania efektów skali działania" -powiedział prezes Briju Przemysław Piotrowski, cytowany w komunikacie.

W 2016 r. w salonach Briju zadebiutowało 6 nowych kolekcji biżuterii: Calza, Carmezi, La vie en Rose, Chic, Zirconi oraz Tribe.

Briju specjalizuje się w projektowaniu, wytwarzaniu i dystrybucji wysokiej jakości wyrobów jubilerskich ze złota, srebra oraz z kamieni szlachetnych i syntetycznych. Zajmuje się również handlem hurtowym w segmencie metali szlachetnych, głównie złota i srebra. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2014 r.

(ISBnews)