W dniach 8 i 9 czerwca br. w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach odbędzie się 10., jubileuszowa edycja Forum IAB, najbardziej inspirującej konferencji w obszarze marketingu internetowego w Polsce. Wydarzenie organizowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska odbywa się w tym roku pod hasłem: „Customer Experience. Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?”. O trendach i działaniach, które zapewniają lepsze doświadczenia klienta z marką we wszystkich punktach styku, opowie kilkudziesięciu najwybitniejszych ekspertów digital marketingu z polskiego rynku i z zagranicy.

Podczas pierwszego dnia Forum IAB 2016 swoimi doświadczeniami dotyczącymi customer experience w innych krajach europejskich i w Stanach Zjednoczonych podzielą się zagraniczni keynote speakerzy: Brian Solis, Randall Rothenberg, CEO & President IAB US, Nicola Mendelsohn, VP EMEA Facebook, Steve King, CEO Publicis Media i Nikki Mendonça, EMEA President OMD. Uczestników inspirować będą również prelegenci z kluczowych na polskim rynku agencji, którzy zostali najlepiej ocenieni przez słuchaczy podczas zeszłorocznego Forum IAB: Yuri Drabent, Creative Director Isobar Polska, Krzysztof Sobieszek, Chief Strategy Officer ZenithOptimedia Group i Anna Sakowicz, Data & Analytics Officer SMG Polska. W drugim dniu wystąpienia będą się odbywały równolegle w trzech salach, obejmując zagadnienia:

• Omnichannel,
• Customer Journey,
• Design Thinking & Innovation,
• Badania & Insights,
• Technologia w służbie użytkownika.



Pełen program Forum IAB 2016 znajduje się pod adresem: http://bit.ly/agenda_Forum

Reklama

O IAB Polska

IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku.

Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.
Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania internetu. IAB Polska ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi. Działania stowarzyszenia mają tworzyć forum prezentacji najnowszych światowych publikacji, dotyczących efektywnego wykorzystania Internetu.