"Dobre wyniki z poprzednich miesięcy nie były przypadkiem. W maju znów zwiększyliśmy naszą bazę klientów o ponad 400 firm i przekroczyliśmy symboliczny poziom 15 tysięcy. Oczywiście pracujemy nad tym, żeby notować jeszcze lepsze wyniki w przyszłości" - powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.

Przed rokiem rozwiązanie LiveChat wykorzystywało 10 895 klientów, co oznacza, że ich liczba wzrosła o ponad 41% w ciągu dwunastu miesięcy.

Liczba klientów bezpośrednio przekłada się na dynamiczny wzrost wyników spółki. W trzech pierwszych kwartałach roku finansowego 2015/16 (rozpoczętego 1 kwietnia) skonsolidowane przychody spółki wzrosły o 66,3% do 37,43 mln zł, wynik EBITDA o 55,9% do 26,11 mln zł, a zysk operacyjny o 56,2% do 25,23 mln zł. Zysk netto LiveChat Software w tym okresie wyniósł 19,96 mln zł i był o 54,6% wyższy niż przed rokiem.

Spółka opublikuje wyniki finansowe za pełny rok obrotowy 17 czerwca.

Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Ryanair, Macy's, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks).

Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu". Rynek takich rozwiązań rośnie bardzo szybko, bo ich zastosowanie przekłada się bezpośrednio na transakcje zawierane przez internet oraz poprawę satysfakcji klientów.

(ISBnews)