"W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w maju 2016 r. wyniósł 34 mln zł co oznacza wzrost o 26% w porównaniu do maja roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 135 mln zł i była 18% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim" - czytamy w komunikacie.

Sieć Textilmarket na koniec maja składała się z 365 sklepów własnych o łącznej powierzchni 83,2 tys. m2, która była 20% wyższa niż na koniec maja 2015.

"Na rynku modowym sprzedaż towarów w maju 2016 r. wyniosła 21 mln zł i była wyższa o 4% niż w maju poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 94 mln zł i była 1% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku" - czytamy dalej.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 41,8 tys. m2, tj. była o 1% wyższa niż w maju 2015 r.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec maja wyniosła 125,0 tys. m2, co oznacza wzrost o 13% w odniesieniu do maja 2015 r., podano także.

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie.

(ISBnews)