„W drugiej połowie 2016 roku Grupa Selena będzie koncentrować się nad rozwinięciem działalności na rynkach Europy Zachodniej oraz w obu Amerykach. Dodatkowo, spółka kontynuować będzie wdrożenie systemu ERP, który pozwoli na dalsze zwiększenie rentowności i efektywności operacyjnej. W najbliższych miesiącach Selena planuje również rozwój sprzedaży innowacyjnych produktów powstałych w laboratoriach R&D Grupy, takich jak Cool-R oraz NoEM Electro Protector. Wszystkie te działania z pewnością pozytywnie wpłyną na osiągane marże oraz wyniki finansowe" - powiedział Michniuk, cytowany w komunikacie.

Celem Grupy Selena jest długofalowa poprawa rentowności i zwiększenia zysków oraz budowanie wartości dla akcjonariuszy, dodał.

Cool-R jest ochronną powłoką hydroizolacyjną o wysokiej refleksyjności i wodoodporności, do stosowania na dachach nowych i remontowanych w budownictwie przemysłowym, magazynowym i handlowym. NoEM to kompleksowe rozwiązanie przeznaczone dla ochrony przed szkodliwym wpływem pola elektrycznego. Jest to pierwszy na świecie produkt, którego jedną z funkcji jest pochłanianie pola elektrycznego w zakresie niskich częstotliwości, podano w informacji.

Grupa Selena FM to globalny producent i dystrybutor chemii budowlanej. Główne marki to Tytan, Artelit oraz hiszpańska Quilosa. Jest jednym z trzech największych światowych producentów piany poliuretanowej używanej do montażu okien i drzwi. Zakłady produkcyjne Seleny są zlokalizowane w Polsce, Brazylii, Korei, Chinach, Rumunii, Turcji oraz w Hiszpanii. W 2008 r. spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie.

(ISBnews)