Doskonałym przykładem takiej współpracy jest to, co robi firma OSELL. Łączy świat online z offline. Dzięki temu, że ma swoje showroomy z próbkami produktów na całym świecie oraz jest jedną z największych platform e-commerce, pomaga szybko i skutecznie zbudować biznes.

Jak to działa?
Cały proces zakupowy jest uproszczony, również dla polskich partnerów. Dzięki lokalizacji magazynów w pobliżu potencjalnych kupców, jak również aplikacji mobilnej Osell APP, kupowanie produktów nie stanowi problemu.
Próbki produktów wystawione są w showroomach i magazynach Oconnect przez 365 dni w roku na całym świecie. Dzięki idealnej mieszance możliwości biznesowych z użyciem internetowej aplikacji mobilnej i korzystania z usług oraz wsparcia poza internetem, firma oferuje partnerom kompleksową obsługę eksportową w zakresie pełnego łańcucha dostawy. Umożliwia to promocję marki na całym świecie przy zachowaniu cen, którymi cechują się chińskie produkty.

OSell APP to aplikacja do przesyłania szybkich wiadomości dla firm na całym świecie, która jest pomocna przy barierach kulturowych, językowych oraz związanych ze strefami czasowymi; OConnect daje chińskim firmom możliwość komunikacji „twarzą w twarz” ze sprzedawcami na całym świecie, sprawdzenia towaru, budowania zaufania, ułatwia również sam proces transakcji.
Jedną z ważnych inicjatyw, na której skupia się firma, jest „Belt and Road Initiative”. Od starożytnego systemu handlu wymiennego do mobilnych rozwiązań e-commerce w erze globalnej integracji, sposoby, jakich sprzedawcy używają do komunikacji i prowadzenia działalności ciągle ewoluują.
– Nie tylko sprowadzimy chińskie produkty o wysokiej jakości do Polski, ale również zbudujemy park przemysłowy w Chinach, aby sprowadzić tam polskie produkty – zapowiedział Kevin Fenn – założyciel i prezes zarówno OSELL i OConnect.