Warszawa, 21.07.2016 (ISBnews) - T-Mobile Polska zamierza podjąć dodatkowe działania, które usprawnią proces i pozwolą na udostępnianie wszystkich nagrań na życzenie klientów, podał operator w odniesieniu do informacji o wszczęciu przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) postępowania wyjaśniającego w sprawie zakresu i sposobu udostępniania nagrań rozmów sprzedażowych.
„Już w naszym pierwszym stanowisku informowaliśmy UOKiK, że dołożymy wszelkich starań, aby nasi konsultanci udostępniali wszystkie nagrania rozmów telefonicznych z klientami. Zamierzamy również podjąć dodatkowe działania, które usprawnią proces i pozwolą na udostępnianie wszystkich nagrań na życzenie klientów" – czytamy w oświadczeniu.
Wcześniej UOKiK podał, że wszczął postępowania wyjaśniające wobec Polkomtel, Orange Polska oraz T-Mobile Polska w sprawie zakresu i sposobu udostępniania przez operatorów nagrań rozmów sprzedażowych.
Usługi sieci T-Mobile i Heyah dostępne są na blisko 100% powierzchni Polski. Pierwszym współzałożycielem, a obecnie jedynym właścicielem T-Mobile Polska jest grupa Deutsche Telekom, do której należą m.in. T-Mobile i T-Systems.
(ISBnews)