Zysk operacyjny wyniósł 91,52 mln zł wobec 71,35 mln zł zysku rok wcześniej. EBITDA operacyjna wyniosła 164,29 mln zł wobec 143,12 mln zł rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 639,87 mln zł w 2016 r. wobec 591,63 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I-II kw. 2016 r. wyniósł 78,7 mln zł wobec 56,75 mln zł zysku rok wcześniej.

Hotele grupy Orbis działają pod działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Na koniec 2015 roku sieć Grupy składała się z 108 hoteli, dysponujących około 18,8 tys. pokoi. Większość z nich (64 obiekty) funkcjonowało w Polsce.

(ISBnews)