Warszawa, 03.08.2016 (ISBnews) - Software Mind, spółka zależna Ailleron, ma umowę ze Standard Chartered Bank na wdrożenie LiveBank w kolejnych krajach Azji i w Afryce, podał Ailleron.
„Po udanym wdrożeniu sytemu w Singapurze i Malezji, platforma LiveBank zostanie wdrożona jeszcze w tym roku w Banku Standard Chartered w kolejnych 7 krajach - Chinach, Tajwanie, Hong Kongu, Indiach, Bangladeszu, Kenii i Emiratach Arabskich" – czytamy w komunikacie.
Standard Chartered to międzynarodowa grupa bankowa zatrudniająca około 84 tys. pracowników i posiadająca 150-letnią historię działalności w całej Azji, Afryce i na Bliskim Wschodzie.
LiveBank to innowacyjne i unikalne rozwiązanie Ailleron, które pomaga milionom klientów banków wypełnić lukę między samoobsługową bankowością internetową/mobilną a fizycznymi oddziałami. LiveBank pozwala bankom aktywnie angażować klientów w dialog z bankiem, umożliwiając prezentację dynamicznie zmieniających się ofert, sprzedaż produktów bankowych z wykorzystaniem kanału wideo, audio, chat, co-browsingu i współdzielenia dokumentów. LiveBank uzupełnia istniejące kanały elektroniczne i umożliwia bankom współpracę ze swoimi klientami na dowolnym urządzeniu i w dogodnym dla nich momencie.
„Wartość kontraktu nie przekracza 10% kapitałów własnych spółki wg ostatniego opublikowanego skonsolidowanego sprawozdania finansowego Ailleron SA za I kwartał 2016 r. Umowa ma strategiczne znaczenie dla spółki i grupy ze względu na zagraniczną ekspansję produktów" – podano również.
Ailleron (połączone firmy: Wind Mobile i Software Mind) jest ekspertem w budowaniu pionierskich produktów i innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Produkty skierowane są zarówno do szeroko pojętego sektora finansowego, jak i telekomunikacyjnego oraz hotelarskiego. Flagowe rozwiązania firmy to m.in.: LiveBank, iLumio, czy Ringback Tones.
(ISBnews)