"Jednym z podstawowych obowiązków kierownictwa jest trzymanie się priorytetów. W tej chwili mamy sezon. Po sezonie będziemy podsumowywać, co poszło dobrze, co poszło źle i określać jak będziemy pracować w najbliższych latach" – powiedział Kowalczyk podczas konferencji prasowej, zapytany o nową strategię spółki.

"W tej chwili jesteśmy w całości zaangażowani jako zarząd i kluczowe kierownictwo w pozyskiwanie zamówień, optymalizację operacyjną, poprawę serwisu dla klienta" – dodał prezes.

Wyjaśnił także, że mimo trudnej sytuacji spółki w najbliższym czasie nie jest brana pod uwagę rezygnacja z któregokolwiek segmentu działalności.

"W najbliższych miesiącach na pewno nie, w najbliższych kwartałach trudno mi powiedzieć - w dyskusji o strategii nie ma tematów tabu. Celem jest dostarczenie maksymalnej wartości dla udziałowców – jeśli są obszary, które przynoszą straty, to trzeba się zastanowić" – powiedział Kowalczyk.

Wskazał też, że jako jeden z elementów przyszłej strategii spółka może natomiast rozważyć rozwój usług sieciowania dla innych branż.

Radpol to wytwórca i dostawca zaawansowanych technologicznie instalacji do przesyłu ciepła, produktów dla energetyki oraz rur z tworzyw sztucznych do instalacji wodnych, kanalizacyjnych i gazowych, a także rozwiązań dla innych gałęzi przemysłu. Kluczowymi odbiorcami produktów grupy są takie sektory jak energetyka, gazownictwo, ciepłownictwo, kolejnictwo czy motoryzacja. Spółka jest notowana na GPW od 2007 r.

(ISBnews)