"Sukcesywny wzrost sprzedaży w segmencie sprzedaży odzieży świadczy o tym, że przyjęta przez nas strategia bardzo dobrze sprawdza się. Osiągnięte w lipcu wyniki cieszą, szczególnie mając na uwadze sezonową specyfikę miesięcy wakacyjnych. Widzimy, że nasze marki stają się coraz bardziej rozpoznawalne i są również chętnie wybierane przez polskie gwiazdy" - powiedziała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.

Istotny wzrost sprzedaży jest zasługą wysokiej dynamiki sprzedaży odzieży przez sklepy internetowe Grupy HubStyle, mimo specyficznego okresu wakacyjnego, w którym w kanałach sprzedaży e-commerce tradycyjnie notowane są spadki. Dodatkowo pozytywnie na przychody wpływa sprzedaż bestsellerów - w zależności od potrzeb Grupa zwiększa ich dostępność, podano także.

Przychody w segmencie e-commerce, do którego zaliczana jest spółka Nokaut.pl wyniosły w lipcu 655 tys. zł i były niższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2015 roku o około 11%.

"Zgodnie z przyjętą strategią, grupa HubStyle obecnie koncentruje się na segmencie modowym i budowie portfolio silnych, dobrze rozpoznawalnych odzieżowych marek własnych" - czytamy w komunikacie.

Wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w lipcu 2016 roku przez grupę kapitałową HubStyle wyniosły około 1 984 tys. zł i były wyższe o ok. 73% r/r, podano również.

Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.

(ISBnews)