"Segment amerykański wciąż zyskiwał na silnym rynku reklamy. Przejęcie TVN, wiodącej polskiej spółki medialnej, napędziło rozwój międzynarodowego segmentu firmy. W omawianym kwartale TVN odnotował kilkuprocentowy wzrost przychodów w lokalnej walucie w porównaniu z zeszłym rokiem" - czytamy w komunikacie.

Skonsolidowane przychody operacyjne całej Grupy wyniosły 892,77 mln USD w II kw. 2016 r., co oznacza wzrost o 21,9% r/r.

"Scripps Networks Interactive ma za sobą kolejny udany kwartał. Jestem szczególnie dumny z osiągnięcia po raz pierwszy 500 mln USD ze sprzedaży reklam w USA w jednym kwartale oraz z tego, że nasze sieci wciąż są uważane za niezwykle ważne wśród reklamodawców, odnotowując rekordy. Przejęcie TVN pozwoliło na przekształcenie naszego międzynarodowego biznesu w rosnący i zyskowny segment" - powiedział prezes Kenneth W. Lowe, cytowany w komunikacie.

TVN jest jedną z wiodących spółek mediowych w Polsce oferującą bezpłatne i płatne lifestylowe i rozrywkowe kanały telewizyjne, w tym m.in. TVN, TVN Style, TTV, TVN Turbo, a także wiodący całodobowy kanał informacyjny TVN24 oraz kanał informacji gospodarczych TVN24 Biznes i Świat. W połowie ub.r. Scripps Networks Interactive przejęła TVN od ITI oraz Grupy Canal+, a następnie wycofała z GPW.

(ISBnews)