Dzięki możliwościom, jakie daje technologia AR młodzi czytelnicy edukacyjnego kwartalnika "Brawo Bank", wydawanego w 200 tys. papierowych egzemplarzy oraz wersji elektronicznej i mobilnej, uzyskują dostęp do dodatkowych treści m.in. artykułów, gier, łamigłówek i zagadek w trójwymiarowej odsłonie.
"Nie stawialiśmy sobie żadnych celów, jeśli chodzi o liczbę naszych najmłodszych klientów, którzy pobiorą aplikację Brawo Bank, ale oczywiście zależy nam na tym, aby jak najszersza grupa z niej korzystała" - powiedziała dyrektor biura komunikacji i odpowiedzialności społecznej Agnieszka Kielichowska podczas spotkania z dziennikarzami.
Dodała, że obecnie urządzenia elektroniczne w rękach dzieci to codzienność, dlatego warto wykorzystywać je do edukacji ekonomicznej najmłodszych.
"Atrakcyjna, nowatorska i skuteczna" - tak wygląda edukacja finansowa najmłodszych w wydaniu PKO Banku Polskiego" - podkreśliła.
Według stanu na 4 sierpnia br., z rachunku PKO Konto Dziecka korzysta ponad 230 tys. młodych klientów.
PKO BP w ofercie dla najmłodszych klientów ma m.in. konto PKO Junior, Szkolne Kasy Oszczędności (SKO) oraz serwisy internetowe: junior.pkobp.pl, junior.inteligo.pl, aplikację mobilną PKO Junior, a także serwis www.sko.pkobp.pl i platformę SzkolneBlogi.pl.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Akcje banku od listopada 2004 r. notowane są na GPW.
(ISBnews)
PKO Bank Polski uruchomił aplikację mobilną Brawo Bank dla swoich najmłodszych klientów - w wieku 5-13 lat, w technologii Rozszerzonej Rzeczywistości (AR). Bank liczy, że aplikację pobierze i zainstaluje jak największa grupa z 230 tys. jego młodych klientów, poinformowali przedstawiciele PKO BP.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama