statystyki

Handel w sieci. "Lubię to" często przekłada się na zakup

11 sierpnia 2016, 07:39 | Aktualizacja: 11.08.2016, 07:42
Źródło:PAP
Zakupy internetowe

Zakupy internetoweźródło: ShutterStock

Zasięg mediów społecznościowych jest coraz większy, a to wpływa na wzrost handlu e-commerce – pisze "Puls Biznesu".

Reklama

Reklama

Z raportu "Lubię to czy Kupuję to" opublikowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej wynika, że niemal 90 proc. internautów w Polsce ma przynajmniej jedno konto w serwisie społecznościowym, a 63 proc. regularnie korzysta z social mediów. Non stop używa ich 15 proc. użytkowników, a kolejne 9 proc. zagląda do nich zawsze, gdy tylko otrzymają powiadomienie z serwisu.

Prawie połowa użytkowników mediów społecznościowych (43 proc.) lubi i obserwuje różne marki. Oczywiście, samo "polubienie" to jeszcze nie kupowanie.

Social media bezpośrednio wspierają e-commerce, bo pozwalają ominąć jeden z najbardziej nielubianych procesów, czyli rejestrację i logowanie się do e-sklepów. Z raportu wynika, że 34 proc. konsumentów korzysta z opcji logowania do innych serwisów za pomocą konta społecznościowego.

Reklama

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze