statystyki

Multimedia Polska zwiększyły liczbę usług do 1,71 mln na koniec I półrocza

25 sierpnia 2016, 09:54 | Aktualizacja: 25.08.2016, 13:27
Źródło:ISBnews

Grupa Multimedia Polska dostarczała swoim klientom 1,71 mln usług (RGU) na koniec I półrocza br., czyli o 73,1 tys. więcej niż na koniec analogicznego okresu ubiegłego, poinformowała spółka.

Reklama

Reklama




"Wzrost RGU związany jest przede wszystkim z wprowadzeniem nowych usług, spoza dotychczasowej podstawowej działalności telekomunikacyjnej, dalszym rozszerzaniem portfela usług (m.in. wprowadzenia usługi dostawy gazu), a także ze wzrostem organicznym biznesu w zakresie segmentu wideo" - czytamy w komunikacie.

Na koniec czerwca 2016 r. Grupa Multimedia świadczyła usługi na rzecz ok. 831,5 tys. klientów, z których ok. 309,6 tys. zamówiło dwie usługi (spośród usług telewizji, dostępu do internetu, telefonii oraz pozostałych usług), a ok. 128,7 tys. zamówiło usługę multiplay (pakiet trzech lub więcej usług), podano również.

Na koniec grudnia 2015 r. klienci łącznie korzystali z ok. 1 674 600 usług.

"Rynek telekomunikacyjny nadal charakteryzuje duża konkurencyjność i wynikająca z niej presja cenowa. Oczywiście, zjawiska te miały znaczący wpływ na naszą efektywność w minionym półroczu. Niemniej jednak zwiększyliśmy liczbę dostarczanych usług, odnotowaliśmy również wzrost średniego miesięcznego przychodu na klienta (ARPU)" - powiedział prezes Andrzej Rogowski, cytowany w komunikacie.

Prezes zaznaczył, że po kilkuletnim zachwianiu rynku usług telewizyjnych spowodowanym wprowadzeniem darmowej telewizji naziemnej, możemy już mówić o powrocie do tendencji wzrostowych w tym segmencie.

"Rynek internetowy, ze względu na agresywne strategie operatorów komórkowych i rosnący zasięg LTE, jest w chwili obecnej bardzo wymagający. Jednak jestem przekonany, że wydajne przewodowe platformy dostępowe, ze względu na swoją stabilność i doskonałe parametry świadczonych usług, pozostaną kluczową częścią rynku usług szerokopasmowych" - dodał Rogoswski.

Jednocześnie poinformował, że zintegrowana oferta usług dla gospodarstw domowych w segmencie usług energii, gazu i ubezpieczeń sukcesywnie notuje wzrost sprzedaży i zbliża się do osiągnięcia progu rentowności.

Multimedia Polska to jeden z wiodących na polskim rynku operatorów kablowych dostarczający usługi telewizji, szerokopasmowego dostępu do internetu oraz telefonii stacjonarnej i mobilnej.

(ISBnews)

Reklama

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze