Internauci kompletują wyprawki szkolne i wyszukują informacje związane z powrotem do szkoły. Prawie co trzeci używa do tego smartfona – pisze "Puls Biznesu".

Polacy coraz chętniej poszukują w sieci usług i produktów związanych z sezonem "back to school". W okresie wakacyjnym w 2015 r. liczba wyszukiwań dotyczących przyborów szkolnych wzrosła o 34 proc. względem roku poprzedniego, a wyprawek szkolnych o 50 proc. Plecaków szkolnych szukano o 27 proc., a piórników o 31 proc. częściej. Internautów interesowały plecaki z konkretnym motywem lub produkty określonych firm. Najwięcej wyszukiwań dotyczyło m.in. plecaków z minionkami, plecaków mtv, plecaków pixelbags, plecaków owalnych, plecaków na kółkach z motywem filmu "Kraina Lodu", plecaków fullprint czy plecaków emoji.

W tym roku natomiast królował motyw związany z grą "Pokemon Go", który był zauważalny także w trendach wyszukiwania. Wskazywały one także, że zarówno w Polsce, jak i na świecie rekordy popularności biją power banki. Jest to oczywiście związane z ogromnym zainteresowaniem grą, gdzie dodatkowe zasilanie pozwala na dłuższą zabawę.

Czytaj więcej w "Pulsie Biznesu"