"W tym roku otworzymy w Polsce jeszcze około 20 sklepów, w Rumunii koniec roku zamkniemy liczbą ponad 20 sklepów, na Słowacji powinna liczba wzrosnąć z 10 do 15, w Czechach, gdzie mamy 5 placówek, być może jedną zamkniemy. Wdrażamy także nowy koncept sklepu o powierzchni 350-400 m2 wobec dotychczasowych 200-220 m2. Na koniec tego roku będą to już 72 lokalizacje czyli 17% placówek" - poinformował prezes Redanu Bogusz Kruszyński podczas spotkania z dziennikarzami.

Na dzień 30 czerwca 2016 r. ogółem powierzchnia sieci sklepów Grupy Redan wyniosła ok. 84,6 tys. m2 (369 sklepów własnych) na rynku dyskontowym w kraju i za granicą i ok. 42,2 tys. m2 (355 sklepów - w tym 35 własnych i 207 franczyzowych oraz 75 multibrandowych kornerów franczyzowych oraz 38 outletów) na krajowym i zagranicznym rynku modowym.

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie.

(ISBnews)