"Sezon letni był dla nas bardzo udany w lipcu przychody naszych polskich sklepów wzrosły o 19%, a sierpień okazał się jeszcze lepszy" - powiedział wiceprezes Tomasz Przybyła, cytowany w komunikacie.

Polski kanał e-commerce wypracował w sierpniu 1,5 mln zł przychodów dla CDRL, co oznacza wzrost o 123% r/r, podano również.

"Od początku roku przychody CDRL w polskim internecie wzrosły o 98% r/r do 7,61 mln zł" - czytamy w komunikacie.

Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Na koniec ub. roku sieć handlowa spółki liczyła 361 sklepów w krajach Unii Europejskiej i 86 placówek poza nią.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r. W 2015 r. miała 179,4 mln zł skonsolidowanych przychodów.

(ISBnews)