LOT planuje coraz więcej promocji, dostosowanych do poszczególnych grup klientów oraz rozwój oferty produktów i usług dodatkowych.

"To oznacza koniec z wizerunkiem LOT-u jako drogiej linii lotniczej. Podróżowanie Polskimi Liniami Lotniczymi LOT może być tanie i jednocześnie zapewniać to, czego nie nie oferują pasażerom linie niskokosztowe, czyli na przykład możliwość bezpłatnego przewiezienia bagażu czy bezpłatny poczęstunek na pokładzie. Walka o klienta wymaga od nas zbudowania silnej struktury sprzedażowej na wszystkich rynkach, na których jesteśmy obecni. Będziemy umacniać współpracę z agentami, którzy stanowią trzon naszej sprzedaży w segmencie korporacyjnym, a z drugiej strony - chcemy zwiększyć zasięg i udział w sprzedaży naszej strony lot.com, która ma być źródłem najlepszych ofert dla pasażerów najbardziej wrażliwych na cenę" - powiedział Milczarski, cytowany w komunikacie.

LOT zamierza też regularnie mierzyć poziom zadowolenia pasażerów ze swoich usług. Wskaźnik ten będzie elementem monitorowania realizacji ogłoszonej strategii.

"LOT będzie też dbał o jak najwyższy poziom niezawodności operacyjnej. Cel to utrzymanie regularności połączeń na poziomie 99% i punktualności na poziomie 87%. To zapewni LOT-owi miejsce w ścisłej czołówce najpunktualniejszych linii lotniczych na świecie" - czytamy dalej.

Reklama

Polskie Linie Lotnicze LOT ogłosiły dziś nową strategię, której głównymi celami jest zwiększenie liczby pasażerów do ponad 10 mln rocznie (wobec 4,3 mln w ub.r.) i osiągnięcie trwałej rentowności do 2020 r.

>>> Czytaj też: Centralny Port Lotniczy jednak powstanie? LOT potrzebuje nowego lotniska