"Harmonogram naszego projektu jest dość napięty. Przed jego rozpoczęciem przeanalizowaliśmy różne opcje i oferty innych dostawców. Comarch wygrał ten kontrakt, dostarczając najlepszą ofertę. Podczas naszych pierwszych spotkań konsultanci Comarch udowodnili swój profesjonalizm, wiedzę i doświadczenie. Teraz możemy być pewni, że dołożą wszelkich starań, aby dostarczyć nowoczesne i elastyczne rozwiązanie, dostosowane do naszych potrzeb. Również międzynarodowe doświadczenie Comarch działa na naszą korzyść" – powiedział CIO w Prudential Assurance Private Ltd. Wietnam Dao Thanh Tu, cytowany w komunikacie.

"Comarch już wcześniej realizował wdrożenia w Wietnamie. Zaczęliśmy od niewielkiego, lecz innowacyjnego, projektu konsultingowego dla Vingroup. Jednak w ciągu pierwszego roku działalności nawiązaliśmy kontakty handlowe z ważnymi klientami, a Prudential jest jednym z nich. Umowa na wdrożenie systemu do zarządzania kampaniami marketingowymi została już podpisana, ale to nie jest koniec. Nasze nowe rozwiązanie Comarch ECM Customer Care, łączy w sobie zalety narzędzi do zarządzania dokumentacją oraz systemów do zarządzania relacjami z klientem" - powiedział dyrektor handlowy Comarch na rynku azjatyckim Jan Svorobovic, cytowany w komunikacie.

Firma Prudential została założona w 1848 roku i świadczy usługi finansowe z zakresu ubezpieczeń na życie oraz dostarcza produkty finansowe z zakresu zarządzania aktywami. Firma posiada ponad 24 mln klientów na całym świecie i zarządza środkami o wartości 509 mld funtów rocznie. Aktualnie Prudential prowadzi działalność w 14 krajach azjatyckich: Malezji, Singapurze, Hong Kongu, Tajlandii, Indonezji, Kambodży, Filipinach, Indiach, Tajwanie, Wietnamie, Chinach, Japonii, Korei i ZEA.

Comarch S.A. specjalizuje się w projektowaniu, wdrażaniu oraz integracji zaawansowanych systemów informatycznych, narzędzi programistycznych, narzędzi i infrastruktur sieciowych. Spółka jest notowana na GPW od 1999 r. Jej skonsolidowane przychody wyniosły 1 132 mln zł w 2015 r.

(ISBnews)